ERP bevezetési folyamat a MultiSoftnál
Mi így biztosítjuk ügyfeleink elégedettségét. Ismerd meg a MultiSoft Kft ERP bevezetési
A mai rohanó üzleti környezetben elengedhetetlenné vált, hogy a vállalatok növekedésükkel arányosan lépést tarthassanak.
Ebben nyújt tökéletes megoldást az ERP rendszer, amelyet kifejezetten arra terveztek, hogy a szervezetek egyszerűsítetten és automatizáltan kezelhessék meglévő folyamataikat. A megoldás a különböző területek (köztük pénzügy, számvitel, humán erőforrás, beszerzés és készletkezelés) háttér funkcióit és műveleteit integrálja egyetlen átfogó rendszerbe.
Bevezetése segíthet a vállalatoknak általános teljesítményük javításában, folyamataik racionalizálásban, költségeik csökkentésében és a magasabb piaci versenyelőny megszerzésében.
Csökkenti az adatbeviteli hibák lehetőségét a manuális feladatok automatizálásával
A vállalat teljes működésből származó valós idejű adatok elősegítik a megalapozottabb üzleti döntéshozatalt
A naprakész információk felhasználásával gyorsabb és pontosabb választ adhatunk az ügyfél megkeresésekre
Hozzájárul az áttekinthetőbb üzleti folyamatok kialakításához és az eredményesebb információáramláshoz
Szervezete gyorsan reagálhat a legújabb piaci változásokra, trendekre és lehetőségekre
Segít biztosítani a jogi követelményeknek és szabványoknak való megfelelést
A MultiSoft Kft. célja, hogy az Ön cégének is megteremtsük azt a személyre szabott informatikai keretrendszert, amelynek segítségével
sikerre viheti vállalkozását.
Ehhez egy olyan vállalatirányítási rendszerre van szükség, amely kellő módon személyre szabható, rugalmas és könnyen kezelhető. Emellett nagyon fontos, hogy a szoftver biztos háttérrel rendelkezzen: így tette le voksát a MultiSoft a Microsoft Dynamics rendszerek mellett.
Mielőtt végleges döntést hoznánk egy ERP rendszerbe történő befektetésről, mindenképp érdemes számos tényezőt figyelembe venni.
Egy vállalatirányítási megoldás bevezetése gondos előkészítést és tervezést igényel, mivel a rendszerbeli változtatások mellett az implementáció jelentős hatással bír a vállalat teljes üzleti működésére és folyamataira.
Összekészítettünk egy kis gondolatébresztőt, amely tartalmazza azokat a kulcskérdéseket, amelyet mindenképp érdemes átgondolnia, ha vállalatirányítási rendszer bevezetésén gondolkodik.
Először is válasszon az alábbiak közül:
Ha még abban sem biztos, hogy szüksége van vállalatirányítási rendszerekre, és érdekli, hogy hogyan könnyítheti meg vállalkozása ügyvitelét a Microsoft Business Central segítségével.
Ha meglévő Microsoft vállalatirányítási rendszere már nem támogatott, vagy hiányoznak belőle, az Ön számára fontos funkciók.
Ha elégedetlen jelenlegi, más gyártó által fejlesztett, vállalatirányítási rendszerével, és szívesen tudna meg többet a Microsoft Dynamics Business Centralról
Több évtizedes szakmai múltunkat figyelembe véve összeszedtük azokat a kulcsfontosságú teendőket, amelyeket érdemes átgondolnia egy vállalatnak, mielőtt elköteleződne a bevezetés mellett.
Lenti tudásbázisunkban minden olyan információt megtalálhat, amelyet elengedhetetlen ismernie, vagy átgondolnia egy sikeres ERP bevezetéshez vezető úton.
Mi így biztosítjuk ügyfeleink elégedettségét. Ismerd meg a MultiSoft Kft ERP bevezetési
A ma vásárolható üzleti szoftverek többségénél (így a Business Central esetében is)
Minden területnek meg vannak a kifejezetten rá jellemző sajátos, ágazatspecifikus nyelvezete, amelyek
ERP megoldásunk jelentős szerepet lát el üzleti működésünk fenntartásában, ezért érdemes úgy tekintenünk rá, mint vállalatunk egy-egy alappillérére.
Az általános kritériumok felállítása mellett megpróbáltató feladatnak bizonyulhat a megfelelő rendszer kiválasztása, hiszen számtalan ERP megoldás és bevezető partner közül választhatunk a piacon.
Azonban aggódalomra semmi ok!
A jó hír az, hogy van néhány jól bevált módszer a választási lehetőségek szűkítésére.
Az első lépés az igény megértése, azaz, hogy szervezetének miért és milyen céllal van szüksége egy ERP rendszerre.
Vizsgálja meg, hogy mik a konkrét céljai jövőbeli megoldásával kapcsolatban és milyen folyamatokat szeretne reformálni, valamint automatizálni. Ezek a kérdések segítenek kialakítani a rendszerrel szemben alátámasztott igényeket, amelyek a későbbiek során hasznos alapként fognak szolgálni a megfelelő ERP kiválasztásakor.
Ha már tudja, hogy milyen elvárásai vannak a vállalatirányítási megoldással szemben, ideje elkezdeni a potenciális lehetőségek felkutatását!
Számtalan ERP szállító létezik, ezért fontos, hogy olyan rendszert találjon, amely megfelel egyedi elképzeléseinek.
Járja alaposan körbe a szakmai forrásokat, kérje ki döntéshozók, üzletágigazgatók véleményét a témával kapcsolatban és kérjen ajánlásokat, hogy közelebbi képet kaphasson a piacon lévő ERP rendszerekről.
Miután leszűkítette a választási lehetőségeket, itt az ideje, hogy élőben is szemügyre vegye a rendszerek teljesítményét. Egy bemutatóval fény derülhet arra, hogy hogyan működik a rendszer, rendelkezik-e minden szükséges funkcióval és arról is benyomást szerezhet, hogy mennyire felhasználóbarát a felülete.
Határozza meg az összes szükséges erőforrást, beleértve a humán, pénzügyi és infrastruktúrális kapacitásokat. Fontos figyelembe venni a rendelkezésre álló időt, a munkaórákat és az eszközöket.
Egy vállalatirányítási szoftver jelentős, hosszú távú befektetés. Mielőtt döntést hozna, hasonlítsa össze a különböző rendszerek költségvonzatát (Bevezetési, – fenntartási, – humán erőforrásbeli, valamint szoftver díjak szempontjából).
Töltse le ERP bevezetési segédletünket, amely lépésről lépésre bemutatja választ nyújt az implementáció során leggyakrabban felmerülő kérdésekre.
A Microsoft Dynamics Business Central egy rugalmasan testreszabható és modern felhőalapú ERP rendszer, amely az üzleti folyamatok teljes körű kezelésére szolgál, így lehetővé téve vállalatok millió számára az eredményesebb üzleti működést.
A rendszer felhasználói valós idejű adatok alapján kezelhetik a különböző területeket (köztük pénzügy, beszerzés, értékesítés, készletezés, gyártás, projektmenedzsment) érintő feladatokat és folyamatokat.
Segítségével az üzleti folyamatok automatizálhatóak, és az összes vállalati funkció egyetlen rendszerbe integrálható, így a felhasználók:
A modul lehetővé teszi a költségvetés megtervezését, a könyvelési feladatok, a banki tranzakciók nyomon követését, valamint a pénzügyi jelentések és kimutatások készítését.
A beszerzési folyamatok gördülékenyebb működését segíti elő: a modul biztosítja az árak nyomon követését, a beszerzési ajánlatok készítését, a megrendelések feldolgozását és a szállítói számlák kezelését.
A gyártás modulban a gyártási műveletek megtervezésétől, a gyártási folyamatok ütemezésén át, egészen az anyagok nyomon követését menedzselhetjük.
A projektmenedzsment területét érintő feladatok ellátásában (köztük projekttervezés, projektmonitorozás, költségek megtervezése, erőforrások nyomon követése) támogatja a felhasználókat.
Könnyedén kezelhetőek az értékesítési folyamatok, felügyelhetőek az ügyfélkapcsolati szálak és nyomon követhetőek az értékesítési információk, adminisztratív folyamatok.
A Business Central lehetővé teszi a vállalkozások számára az anyagok és termékek megrendelését, beszerzését, raktározását és nyomon követését. Az eszközökkel az árukészletet és az árképzést is kezelhetik.
A Business Central képes más vállalati és ügyviteli rendszerekkel integrálódni, köztük CRM rendszerekkel, e-kereskedelmi eszközökkel, különböző független szoftvergyártók megoldásaival és üzleti alkalmazásokkal.
Tudjon meg többet arról, hogy hogyan frissült az évek során az Audatex-Magyarország Kft. által használt Microsoft Dynamics NAV, és hogyan zajlott a Business Central 2021-es bevezetése!
Ebben az esetben a vállalat saját szerverein telepíti és üzemelteti a kiválasztott ERP megoldást.
Az üzleti folyamatok és információk a helyi hálózaton keresztül érhetőek el a felhasználók számára.
A hibrid verziójú ERP rendszerek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy a különböző alkalmazásokat és folyamatokat egyedi igényeiknek megfelelően telepíthessék az
on-premise vagy a felhőalapú rendszerre.
Ezek a típusú rendszerek olyan felhőalapú megoldások, amelyekben a szoftver nem települ a vállalat saját szerverein, hanem egy külsös szolgáltató által üzemeltetett szerverekre kerül.
Ebben az esetben az ERP rendszerhez tartozó adatokat interneten keresztül érhetik el a felhasználók.
A vállalatok informatikai infrastruktúrája és üzleti folyamatai ma már különösen fontos szerepet játszanak az üzleti sikerességben.
Az utóbbi években egyre több vállalat választ felhőalapú ERP megoldásokat az on-premise (földi rendszerek) szemben.
De miért is tartja vonzóbbnak sok vállalat ezt az üzemeltetési formát?
Íme 6 kiemelendő előny, amely a felhőalapú ERP megoldások mellett szólnak:
A felhős rendszerek rugalmasak és könnyen testreszabhatóak a vállalatok üzleti igényeihez mérten. Az erőforrásokat, köztük a tárhelyet és a számítási kapacitást, rugalmasan lehet alakítani a vállalatok igényeihez.
Egyszerű skálázhatóság jellemzi a rendszert. Az erőforrásokat gyorsan lehet bővíteni vagy adott esetben csökkenteni, így a vállalatoknak nem kell aggódniuk az éppen aktuális, valamint jövőbeli igényeik miatt.
Nem szükséges kezdetben nagyobb beruházással és üzemeltetési költségekkel kalkulálnia a vállalatoknak, mivel az infrastruktúra és a karbantartás költségeit a szolgáltató viseli.
Nagyobb biztonságot nyújtanak az adatok számára, mivel a szolgáltatók magasabb szintű biztonsági intézkedéseket alkalmaznak, mint a legtöbb vállalat. Emellett a felhős rendszerek automatikus mentési és helyreállítási funkciókkal rendelkeznek, amelyek megvédik az adatokat a veszteségtől.
Felhős rendszerünkhöz bárhol hozzáférhetünk internetkapcsolaton keresztül, így könnyen elérhetőek az otthoni vagy távmunka idején is.
Ismerje meg részletesebben, hogy milyen eltérések vannak a különböző típusú üzemeltetési típusok között!
Ismerje meg innovatív megoldásainkat, amelyekkel adatai elemzése, a kimutatások elkészítése és az üzleti folyamatmenedzsment a legkorszerűbb elvárások mentén valósulhatnak meg.
Az ERP rendszerekbe integrálható bővítmények sokfélesége miatt szinte bármilyen vállalat számára van olyan megoldás, amely megfelel az igényeinek és egyedi folyamatainak.
A MultiSoft fejlesztési csapata már több mint egy évtizede fejleszt egyedi igényekre szabott innovatív alkalmazásokat a Microsoft Dynamics NAV/Business Central rendszerekhez.
Mobil megoldás irodán kívüli munkavégzéshez
Mobil megoldás irodán
kívüli munkavégzéshez
Hatékony szervízfolyamatok helytől és időtől függetlenül
Ismétlődő számlakezelő
Azonos adatbázisban szereplő vállalatok közti adatszinkronizáló megoldás
Hatékony szervízfolyamatok helytől és időtől függetlenül
Beérkező számlák automatikus kezelése
Élvezze az elektronikus számla előnyeit!
Kiterjesztett gyártói felelősségvállalás kezelése a Microsft Dynamics NAV/Business Centralban!
A MultiSoft magyar nyelvű lokalizációs megoldása a Microsoft Dynamics 365 Business Centralhoz fejlesztett eszköz, amely segíti a vállalkozásokat a magyar piac sajátosságainak figyelembevételében.
Lokalizációs megoldásunk olyan specifikus funkciókat és beállításokat kínál, amelyek a magyar jogszabályoknak, adózási előírásoknak és iparági követelményeknek megfelelnek.
Tudjuk, hogy egy ERP rendszer upgradeje számtalan kihívást rejt magába, ezért szeretnénk szakmai ajánlásunkkal segíteni az új rendszer kiválasztásban!
Akár meglévő vállalatirányítási rendszerét korszerűsítené, akár egy vadonatúj megoldást tervez bevezetni, érdemes figyelembe vennie a Microsoft Dynamics termékcsalád zászlóshajóját, a Business Centralt.
3-6 hónap elegendő ahhoz, hogy egy kisebb projektcsapat véghez vihesse a rendszer bevezetését.
A Microsoft Appsource alkalmazásáruházban több, mint ezer kész megoldás közül válogathatunk, amelyek egyedi fejlesztés nélkül kapcsolhatók a rendszerhez.
Az egyszerűbb folyamatoknak és a felhasználóbarát felületnek köszönhetően könnyebben elsajátítható a rendszer kezelése.
A rendszerhez évente kétszer kínál frissítéseket a Microsoft, amelyet automatikusan lekövet a megoldás. Ez garantálja a felhasználók számára, hogy mindig az éppen aktuális technológiai újdonságokat kihasználhassa vállalata.
Elérhető telepített és teljesen felhős verzióban is, amelyet könnyedén elérhetünk bármilyen böngészőt futtatni képes egyéb eszközről (mobiltelefon, táblagép).
A Business Central funcionalitásban ötvözi a korábbi verziók tudását! A hatékonyágnövelés céljából a számtalan funkciót kínál különböző folyamatok terén (köztük pénzügy, raktárkezelés, beszerzés, logisztika…)
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a Microsoft Dynamics NAV és Business Central összevetését, készítettünk egy átfogó összehasonlítást a két rendszer közti funkcionalitásbeli különbségekről.
Mind a Dynamics Business Central, mind a Dynamics AX (jelenleg Dynamics 365 Finance) kiváló szoftvermegoldásai a Microsoft ERP termékcsaládjának, azonban összetételükben és funkcionalitásukban számot tevően eltérnek egymástól.
Mivel tudjuk, hogy minden változás nehéz, a vállalati rendszer megújításához is szüksége lesz egy olyan Microsoft partnerre,
aki kellő tudással, és tapasztalattal rendelkezik.
A MultiSoft Kft. a Microsoft Dynamics rendszerek és a Business Central bevezetések specialistájaként segíthet Önnek, hogy a lehető legrugalmasabb legyen az átállás.
Mind a projekt során, mind pedig az oktatások, valamint a bevezetést követő támogatás során számíthat ránk!
Minden bevezetési módszertan más és más, azonban iránymutatásként szeretnénk egy átfogó képet nyújtani arról, hogy hogyan zajlik nálunk, a MultiSoft Kft.-nél egy vállalatirányítási rendszer implementációs projektje.
ERP bevezetési módszertanunk sikerességének kulcsát 30 éves piaci múltunk, valamint több száz sikeres bevezetési projektünk tapasztalatai határozzák meg.
Az elmúlt évtizedek alatt konzulens, fejlesztő és tanácsadói tapasztalattal rendelkező kollégáink több tucat Microsoft Dynamics NAV/Business Central bevezetési projektet támogattak.
Keresse szakértő kollégáinkat bátran kérdéseiddel kapcsolatban!
Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén!
Üdvözlettel:
A MultiSoft csapata
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.