Maximalizálja üzleti lehetőségeit a Microsoft Dynamics Navision/Business Central vállalatirányítási rendszer segítségével!
Helyezze nemzetközileg elismert alapokra vállalata üzleti folyamatait a Microsoft sikeres ERP rendszerével!
A Microsoft egyik legmodernebb vállalatirányítási megoldása már több, mint 20 éve nyújt támogatást a kis- és középvállalkozások számára. Ezalatt több néven ismerhettük meg. Kezdetben Navision néven volt elérhető, majd Microsoft Dynamics NAV-ként, végül 2018 óta Business Central néven hivatkozunk a rendszerre.
Az idő során a szoftver sokat változott, azonban egy dolog állandó maradt: Az adott kor igényeit és a legmodernebb technológiák használatát szem előtt tartva, ügyfélközpontú, moduláris rendszer született.
Melyek azok a területek, amelyeken alkalmazható a Microsoft Dynamics NAV / Business Central?
Kezelje hatékonyan vállalata pénzügyi folyamatait egy helyen!
A pénzügyi modulnak köszönhetően áttekinthetően kezelhetjük pénzügyi mozgással kapcsolatos folyamatainkat, legyen szó bizonylatkészítésről, költségvetés-kezelésről, tárgyi eszközeink nyilvántartásáról, vagy nyereségünk növekedésének szemmel tartásáról.
Optimalizálja termelési folyamatait a hatékonyság jegyében!
Az ellátási lánc menedzselésének legfőbb célja, hogy az értékteremtő folyamat a lehető leghatékonyabban működjön, így maximalázálva a nyereséget.
A Dynamics NAV / Business Central gyors reakciót tesz lehetővé termelésirányítási funkcióival, ezáltal könnyedén lecsaphat a potenciális piaci lehetőségekre, növelheti ügyfelei hűségét és könnyebben együttműködhet partnereivel.
Átlatható projektkezelés lépésről lépésre!
A Business Central / NAV ezen területe támogatja felhasználóit a tervezés folyamatától egészen a projekt zárásáig.
Az ütemezésén túl a rendszer képes az erőforrás, költségvetés és projektciklus szempontjából is megtervezni projektjeinket.
Integrálja sales és marketing folyamatait és növelje ügyfelei elégedettségét!
A szorosan együttműködő társosztályok munkáját kiválóan képes támogatni a rendszer.
Széleskörű funkcionalitásának hála az értékesítési és marketing csapat egy felületen képes kezelni meglévő ügyfeleikkel és potenciális vásárlóikkal kapcsolatos információkat, dokumentációkat, és adhat egyénre szabott árajánlatot.
Tökéletesítse termelésirányitási folyamatait!
A gyártási modul segítségével összehangoltabbá és hatékonyabbá teheti a termelési folyamatokat, optimalizálhatja a termeléshez kapcsolódó erőforrásait, és megtervezheti költségeinek eloszlását.
Milyen modellekben érhető el a Microsoft Dynamics Business Central?
On-Premise
Ebben az esetben a vállalat saját szerverein telepíti és üzemelteti a kiválasztott ERP megoldást.
Az üzleti folyamatok és információk a helyi hálózaton keresztül érhetőek el a felhasználók számára.
Hibrid
A hibrid verziójú ERP rendszerek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy a különböző alkalmazásokat és folyamatokat egyedi igényeiknek megfelelően telepíthessék az
on-premise vagy a felhőalapú rendszerre.
SaaS (Software as a Service)
Ezek a típusú rendszerek olyan felhőalapú megoldások, amelyekben a szoftver nem települ a vállalat saját szerverein, hanem egy külsös szolgáltató által üzemeltetett szerverekre kerül.
Ebben az esetben az ERP rendszerhez tartozó adatokat interneten keresztül érhetik el a felhasználók.
Funkcionalitásbeli különbségek a Dynamics NAV és a Business Central között
Ha meglévő Dynamics NAV rendszere elavulttá vált, érdemes elgondolkoznia annak megújításán. Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy melyek a funkcionális különbségek a NAV és a Business Central között.
Készítettünk egy összehasonlító dokumentációt, ahol a NAV 3.7 verziójától egészen a Business Central-ig áttekinthetjük ezeket a különbségeket.
Pörgesse fel vállalatirányítási rendszerét!
Tudjon meg többet modern üzleti megoldásainkról, amelyek segítségével többé nem okozhat gondot vállalata historikus és aktuális információinak elemzése, különböző riportok generálása és a házon belüli folyamatok letisztult kezelése sem.
Power BI
Microsoft 365
Power Platform
E-számla
Akikkel már együtt dolgoztunk...
Ismerje meg egy sikertörténetünk!
Tudjon meg többet arról, hogy hogyan frissült az évek során az Audatex-Magyarország Kft. által használt Microsoft Dynamics NAV, és hogyan zajlott a Business Central 2021-es bevezetése!
Fokozza vállalatirányítási rendszere teljesítőképességét kiegészítő megoldásokkal!
Abban az esetben, ha a Dynamics NAV / Business Central alaprendszere nem tudja teljes mértékben kiszolgálni az Ön egyedi folyamatait, testre szabható bővítményeink segítségével könnyedén adhat iparág specifikus funkcionalitást rendszerének.
Engedje meg, hogy segítsünk!
Csapatunk több mint 10 éve fejleszt egyedi igényekre specializált alkalmazásokat Microsoft Dynamics NAV/Business Central rendszerekhez, amelyeket nemzetközileg elismert, 5 kontinensen átívelő viszonteladói partnerhálózattal értékesítünk világszerte.
Microsoft Dynamics NAV / Business Central rendszer üzemeltetés
10 fős, szakmailag elhivatott Support csapatunk kiemelt célja, hogy folyamatosan továbbképezzék magukat a Dynamics NAV / Business Central működésével, újdonságaival kapcsolatban, így naprakész tudásuk birtokában, magas szinten szolgálják ki ügyfeleinket.
Frissítené meglévő rendszerét egy korszerűbbre?
Tegye meg nálunk!
Jelenleg használt ERP rendszerünk frissítésének fontossága kritikus pont lehet az üzletmenet folytonosságának megtartásához! Talán nem mondunk újdonságot azzal, ha azt állítjuk, hogy nem mindegy kire bízzuk vállalatirányítási rendszerünk frissítését!
Miért éri meg elavult NAV rendszerét frissíteni?
- Az új funkcionalitásnak köszönhetően eredményesebben dolgozhatnak ERP rendszerükben
- A könnyebb integráció segíti a hatékony munkavégzést
- A Microsoft egyik legkorszerűbb vállalatirányítási rendszere már felhős verzióban is elérhető, így helytől és eszköztől függetlenül használhatja rendszerét
- A régebbi verziók támogatottságának megszűnése miatt egyre költségesebbé válik a rendszer üzemeltetése
- A verziókövetéssel és verzióváltással kapcsolatos cikkünkben további információkat találhat a témakörrel kapcsolatban
NAV vs. Business Central
Upgrade előtt álló vállalatoknak elengedhetetlen tudásanyag!
Ismerje meg a két rendszer közti legfőbb funkcionális különbségeket összehasonlító tanulmányunkból!
Ismerje meg, hogy mi a sikeres vállalatirányítási rendszer bevezetésének titka!
Egyre több vállalat határozza el magát a vállalatirányítási rendszerek bevezetése mellett, hogy átláthatóan és egy felületen kezelhessék felmerülő üzleti folyamataikat.
Egy ERP bevezetése kihívásokat tartogathat az ügyfél, és a bevezető partner számára is, ezért fontos, hogy bizonyos feltételeket betartsunk a projekt során.
30 éves gyakorlati tapasztalatunk alapján összegyűjtöttük, hogy mikre érdemes figyelni egy vállalatirányítási rendszer bevezetésekor, hogy könnyebbé tehessük a változás időszakát.
Implementációs projektjeink során kiemelt célunk, hogy ügyfeleink által támasztott igényeket maximálisan kielégítsük, és egy jól működő, személyre szabott rendszert adjunk át számukra.
Business Central bevezetésen gondolkozik?
Örömmel segítünk!
Az elmúlt évtizedek alatt konzulens, fejlesztő és tanácsadói tapasztalattal rendelkező kollégáink több tucat Microsoft Dynamics NAV/Business Central bevezetési projektet támogattak.
Keresse szakértő kollégáinkat bátran kérdéseiddel kapcsolatban!