Amikor egy vállalatirányítási rendszerben hiba lép fel, rendkívül fontos, hogy a probléma a lehető leghamarabb el legyen hárítva. Ennek oka, hogy olyan ügyviteli folyamatok informatikai hátterét biztosítja amelyek a napi ügyvitelhez tartoznak. Ilyenek például a termelésirányítás, a raktár-folyamatok, vagy akár a számlázás.
A számlázás pedig nem állhat meg!
Az ERP támogatás szerepe!
A Multisoft Kft.-nél mindig az ügyfél az első, ez alól pedig a támogató csapat sem kivétel: Magyarországon legnagyobb dedikált támogató csapatát sorakoztattuk fel. Ez a 7 szakember nap mint nap azon dolgozik, hogy minden kérdés/kérés a lehető leggyorsabban válaszra találjon.
Kollegáinkat hétköznap 8:00-tól 16:30-ig bármilyen felmerülő kérdéssel keresheti.
Ügyfeleink, a hibajegyek felvételét elvégezhetik telefonon, vagy akár online is, így tovább rövidítve a hiba felismerése és annak megoldása között eltelt időt.
Miben tudunk segítséget nyújtani?
Nem azt kapta az ERP implementáció során, amit várt?
Egyedi, vállalatirányítási rendszerével kapcsolatos igényeit nem tudja megvalósítani?
Úgy érzi, hogy ERP rendszere kiaknázatlan lehetőségeket rejt magában?
Miért válassza a MultiSoftot ERP támogatási partnereként?
Csapatunk több mint 10 éve fejleszt egyedi igényekre specializált alkalmazásokat Microsoft Dynamics NAV/Business Central rendszerekhez, amelyeket nemzetközileg elismert, 5 kontinensen átívelő viszonteladói partnerhálózattal népszerűsítjük és értékesítjük szerte az egész világon.