EGY LÉPÉSSEL KÖZELEBB A

Sikeres ERP bevezetéshez

Töltse le INGYENES ERP bevezetési segédletünket, és fogjon bele magabiztosan a projektbe!

A sikeres ERP bevezetés alapjai

5+1 kulcsmomentum a projekt tervezéséhez

Kinek ajánljuk a dokumentum letöltését?

A dokumentum célja, hogy megmutassa Önnek, hogy miként érdemes felkészülni egy vállalatirányítási rendszer bevezetésére. Ennek részét képezi:

  • a rendszer kiválasztása
  • a projektcsapat összeállítása
  • projektcélok kitűzése
  • oktatás és tesztelés tervezése
  • belső kommunikáció

Ezekben a témákban ad gyakorlati tanácsokat, „best practice”-eket a kiadvány.

Konzulenseink segítségével egy olyan segédanyagot készítettünk, amelyet ajánlunk mindenkinek elolvasásra, aki a közeljövőben vállalatirányítási rendszer bevezetéséhez fogna, függetlenül attól, hogy Business Centralt, vagy bármely egyéb, akár nem Microsoft portfólióba tartozó ERP szoftvert szemelt ki magának. 

Miért érdemes ránk hallgatnia?

A MultiSoft Kft. több mint 20 éve foglalkozik vállalatirányítási rendszerek bevezetésével és üzemeltetésével. Végignéztük, ahogy az iparág fejlődik, és valós képet látunk arról is, hogy melyek a jól bevezetett ERP rendszerek legfőbb ismérvei. Több száz sikeres projektet tudunk magunk mögött, ráadásul magyarországi piacvezető pozíciónkon felül, öt kontinensen átívelő partnerhálózattal rendelkezünk.

A fenti tanácsokat számtalan iparágban teszteltük, különböző méretű és eltérő szervezeti struktúrával rendelkező cégek esetén.

Akik már minket válaszottak

Miért választottuk a Microsoft Dynamics 365 Business Centralt?

Egy vállalatirányítási rendszer igazi ereje nem abban rejlik, hogy képes e kiállítani a számlákat, és kezelni a terméklistánk. Igazság szerint, erre már minden, a piacon megtalálható nagyobb vállalatirányítási megoldás képes. Ez nem azt jelenti, hogy nincs szükség a széleskörű funkcionalitásra, de a valós különbséget a szoftver környezetében található ökoszisztéma jelenti:

  • Milyen egyéb eszközök/szoftverek illeszthető be  a rendszerünkbe?
  • Hogyan kezeli a szoftver az egyedi igényeket?
  • Milyen licencelési lehetőségeink vannak?
  • Elérhetjük e az adatainkat, földrajzi helytől és eszköztől függetlenül?

A Business Central fejlesztése során figyelembe vették ezeket a kérdéseket, így olyan alkalmazáscsoport jött létre, amely nemcsak könnyedén beintegrálható a meglévő munkamenetbe, de rengeteg automatizációval és integrációval segíti a dolgozók munkáját. Ide tartozik a mobilalkalmazás-áruházakhoz hasonló Microsoft Appstore, a Power Platform, amelynek segítségével kódolási tudás nélkül készíthetünk egyedi alkalmazásokat, riportokat, automatizációkat, illetve természetesen a legtöbb cég által alkalmazott Office csomagok hatékony integrációja is.

Ha többet szeretne megtudni a rendszerről, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével!

Rólunk mondták

Néhány bevezetett projektjeinkből:

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és tudjon meg többet a Business Centralról és a MultiSoft Kft-ről!

ERP bevezetési segédlet letöltése

A PDF dokumentumot a megadott e-mail címre küldjük el Önnek