Érd el Business Centralban lévő adataidat az Outlook Business Central integrációjával!
Ezentúl az Outlook elhagyása nélkül is hozzáférhetsz a Business Central leghasznosabb funkcióihoz, amelyek használatával könnyebben kezelheted ügyfeleid adatait. Ha egy olyan megoldást keresel, amely a felhasználói élmény javítása mellett hosszútávon képes segíteni vállalkozásod hatékonyságát, akkor itt a legjobb alkalom, hogy kipróbáld ezt az Outlook bővítményt.
Egyfolyamatosan fejlődő funkcóról van szó, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy a Microsoft tavalyi Wave 1-es kiadásában újabb funkciókkal látta el a levelezéssel összeboronált Business Central add-int. Ezúttal az e-mail mellékletek hozzáadása funkciót építette be a bővítménybe, amellyel még magasabb szintre emelheted Outlookban történő levelezésed.
Miben tud segítséget nyújtani a bővítmény?
A Business Central Outlook add-in közvetlen elérést biztosít a Business Centralban nyilvántartott üzleti, pénzügyi adatokhoz, dokumentumokhoz (árajánlatok, számlák stb.) a Microsoft Outlook alkalmazásában. Ez azt jelenti, hogy a konfiguráció segítségével képes leszel az ügyfelekkel, vevőkkel és szállítókkal kapcsolatos levelezésekből, illetve naptárbejegyzésekből az Outlook-on keresztül kezelni üzleti folyamataid.
Az Outlook Business Central bővítménye két kisebb bővítményből áll:
Kapcsolatfelvételi adatok
Ez a bővítmény a Business Central ügyfél, vagy szállítóival kapcsolatos információkat biztosít a felhasználók számára az Outlook e-mailekben és a naptári találkozókban. Lehetővé teszi, hogy Business Central üzleti dokumentumokat (például értékesítési árajánlatok, számlák) hozzunk létre és küldjünk ki az adott kapcsolattartónak.
Dokumentum nézet
Ha egy e-mail üzleti dokumentumszámra hivatkozik az e-mail törzsében, ez a bővítmény közvetlen, soron belüli hivatkozást biztosít az e-mail törzsétől a Business Centralban található tényleges üzleti dokumentumhoz.
Az integráció adta lehetőségekkel:
egyszerűsítheted üzleti folyamataidat
hatékonyabbá teheted az ügyfelekkel való kommunikációt
gyorsabbá teheted az adatok feldolgozását
csökkentheted a mindennapi feladatokra szánt időt
Funkciók
Ügyfél adatokat kezelése, rendszerezése
Fontos adatokat szeretnél látni ügyfeleidről? Ezzel a funkcióval szerződéseket hozhatsz létre és kezelhetsz, akár rögtön az ügyféltől kapott első levélváltás után! Egy helyről, gyorsan és kényelmesen hozzáférhetsz minden olyan információhoz, amelyet az ügyfeleidről tudni szeretnél. Ha új kapcsolatról van szó, létrehozhatod új ügyfélként a Business Centralban anélkül, hogy elhagynád az Outlookot.
Értékesítési és vásárlási dokumentumok létrehozása
Állíts ki egyszerűen olyan pénzügyi dokumentumokat, amelyeket közvetlenül az Outlook alkalmazásból küldhetsz ki ügyfeleidnek és szállítóidnak.
A következő pénzügyi dokumentumokat hozhatod létre:
- Értékesítési árajánlat
- Számla
- Értékesítési rendelés
- Értékesítési jóváírás
- Vásárlási számla
- Vásárlási jóváírás
- Rendelések
E-mail mellékletek hozzáadása a Business Central sorokhoz
A funkció segítségével lehetőséged van e-mail mellékleteidet közvetlenül az adott Business Central rekordba másolni, így később már automatikusan az a kontakt fog megjelenni a rekordnál, aki az e-mail csatolmányt küldte.
Közvetlen elérés a Business Centralhoz
Amikor egy üzleti dokumentumot e-mailben küldenek el, a bővítmény közvetlen hivatkozást biztosít az e-mailről a Business Centralban található tényleges üzleti dokumentumra. Közvetlenül az Outlookból módosításokat is végrehajthatsz ezeken a dokumentumokon, ráadásul tovább navigálhatsz a kapcsolódó információkhoz.
Így add hozzá a bővítményt az Outlookhoz!
Ahhoz, hogy a funkciókat könnyedén elérd a későbbiekben az Outlook menüszalagján is, nem kell mást, tenned, mint telepíteni a bővítményt a következő lépések alapján: