Modern ügyfélkezelés egyszerűen a Microsoft Dynamics CRM Online
Tűnjön ki a versenytársai közül
Ahhoz, hogy kitűnhessen versenytársai közül erősítenie kell vásárlói hűségét és meg kell őrizze jó hírnevét.
Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) éppen ezt a célt szolgálják, amely a Microsoft megoldásának köszönhetően könnyen megvalósítható a bevezetési folyamat bármely vállalakozás számára.
A Microsoft Dynamics CRM Online megmutatja, hogy milyen egyszerűen kezelheti felmerülő ügyleteit!
Átlátható üzleti lehetőségek
Könnyebb, mint gondolná!
Kedvező áron elérhető
Mobil hatékonyság
Az idő elérkezett!
Ne bízza a véletlenre!
Döntsön megfontoltan a marketing aktivitásaihoz, ügyfélkezeléshez és értékesítési folyamataihoz kapcsolódó információról.
Pontosítsa ügyetei előrejelzését a testreszabható Excel- integrációval, amellyel problémamentesen készíthet riportokat, elemzéseket és jelentéseket.
Kezelje rugalmasan és gördülékenyen értékesítési folyamatait!
Köszönhetően az Outlook integrációnak naprakészen követheti az eladással kapcsolatos ügyfél oldalról érkező kérdéseket, felmerülő igényeket, valamint a kifizetésekből származó információkat.
Fókuszban az adatok
A beépített Power BI adatvizualizációs eszközzel képes egyetlen felület segítségével elemezni és kiértékelni a különböző területeken lévő lehetőségeit.
Ismerje meg részleteibe nyúlóan adatait jelentései testreszabásának funkciójával, ahol teljes képet kaphat olyan részletekről, mint a potenciális érdeklödők aránya vagy a várható bevétel nagysága.
Értékelje és rangsorolja meghatározó üzleti helyzeteit, lehetőségeit látványosan különböző prioritások alapján : földrajzi elhelyezkedés, árbevétel nagysága, cég létszáma, kiajánlható megoldások aránya és még sok más szempont alapján.
Ügyfélkapcsolat-kezelés bárhol és bármikor!
Hordja magánál teljes vállalkozása információt tetszőleges Windows, Android vagy IOS eszközein!
Élvezze a helytől független munkavégzés előnyeit a felhő alapú rendszerben, amelyet bárhol és bármikor kötöttségek nélkül elérhet!
DIGITÁLIS ÁTALAKULÁS AZ ÜGYFÉLKEZELÉSBEN
Töltse le az ügyfélszerzés analógiájának fejlődéséről szóló esettanulmányunkat!
„Az értékesítés, a szerviz és egyéb támogatási szolgáltatások számára az ügyfélkezelés – a potenciális vásárlók, illetve szerződések megszerzése és megtartása, a vásárlói elköteleződés kialakítása. Gyakorlatilag minden hétköznapi üzleti tevékenységben, személyes találkozókon és digitális érintkezéskor óriási jelentőséggel bír.”